Bröllopsklädd Leksandsfantast som ofta besöker Frankrike

image679Som fotograf blir man sällan med på bilderna själv. Av de omkring 270 bilderna jag tog på bröllopet igår, är jag inte med på en enda. Därför får ni nöja er med min outfitbild tagen med mobilkameran...

Det var en trevlig tillställning. Jag blir alldeles rörd när jag tänker på det lyckliga brudparet och hur de gick fram mellan oss till Ted Gärdestads För kärlekens skull. Dessutom var det var himla kul att träffa
frisksportmänniskor, som jag inte har träffat på två-tre år. Jag blev nostalgiskt och fick nästan lite längtan tillbaka...

När tjejgänget dansade till schlagermusik närmare midnatt, ryckte det i benen på mig. Jag ville också! Till och med styrdansen blev jag sugen på. Till slut var jag tvungen att ta en liten, lite svängom med pappa. En extremt försiktig bugg blev det, men kul som attan.

I "bröllopsprogram" brukar det ju stå ett par meningar om varje gäst. Det här är jag, enligt brudparet:
Brudgummens kusin. Hockeytokig Leksandsfantast som ofta besöker Frankrike. Jobbar just nu på contactcenter men har en önskan om en skrivande framtid, kanske journalist.

Och det beskriver mig nog ganska väl...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt :) Kul. & Johanna, du ser jättefin ut. ha en bra dag.
... undrar när jag ska gå på bröllop. Lr kanske rent av stå där själv?

Postat av: moni

du var jättefin!!!

2007-05-21 @ 12:27:50
URL: http://moni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback