Det är snart midnatt. Igen.

Om jag ändå var uppe av någon vettig anledning... Okej häromnatten och igårnatt, jag kunde ju ändå sova hela dagen efter om jag ville. Men ikväll har jag en förbaskat bra anledning till att faktiskt komma i säng i tid: jag ska upp klockan sju imorgonbitti för att åka bil ner till Skövdetrakten, ta in på hotell, duscha och tvätta håret och dra på mig min outfit och fixa frisyr och smink för att senare se en vigsel och därefter vara på bröllopsfest till någon gång i natten. Jag har alltså all anledning att sova just nu. Men tiden "komma i säng i tid" har ännu en gång passerat för längesedan. Det är snart midnatt. Igen...

Kommentarer
Postat av: Tokyo-Linda

Bröllop låter roligt! Och du kan ju alltid vända sömnlösheten till en fördel, festen blir kanske ännu bättre om du är snurrig i bollen redan när du kommer dit ;P

Postat av: Linn

Hohoo, varför känner jag igen detta? Tss. Linn i ett nötskal, känns det som. Välkommen till klubben, Johanna! :)
Hoppas du får en riktigt härlig dag, att bröllopet är vackert och underbart samt att festen är lyckad! Själv ska jag låsa in mig på mitt rum med min kära hemtenta. Bröllop låter roligare. ;)

2007-05-19 @ 09:32:02
URL: http://linnnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback