Söndagssöndag

Det var grått ute när jag vaknade i förmiddags. Det duggregnade lite. Jag gick ut på balkongen och andades in doften av frisk luft. Efter ett tag regnade det lite mer och jag trivdes. Med tanke på att jag inte kom i säng förrän tre inatt och inte hade ro att somna åtminstone den första halvtimmen, kändes det skönt med en grå och regnig och väldigt typisk söndag. Gårdagen var fullbokad och min rygg protesterade lite när jag vaknade idag. Därför har jag välförkänt och välbehövligt mestadels befunnit mig liggandes i soffan idag och ägnat mig åt TV-tittande och småätande av det godis och chips som blev över igår. Det sistnämnda var väl kanske varken välförkänt eller välbehövligt, men gott var (är) det. En skön film skulle sitta perfekt ikväll, men någon sådan verkar inte gå på TV och dra iväg för att hyra orkar jag inte. Skitsamma.

(Det var längesedan det var så många unika besökare här på bloggen som det var igår. Och idag också faktiskt. Och den senaste veckan. Det är klart att jag undrar vilka det är som läser och jag undrar om någon tänker ge sig tillkänna...)


Kommentarer
Postat av: lego

nu har jag varit och köpt mej ett par converse :P

tack för tipset!

Postat av: Anonym

sorry, men msn kukar ur heeeela tiden!

2007-05-13 @ 18:54:29
URL: http://punaniii.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag kan ge mig tillkänna... jag är inne rätt ofta men är inte alltför bra på att kommentera... Men jag vill ses snart!!!! KRAM anan

2007-05-13 @ 19:31:04
Postat av: Anonym

Jag kände mig träffad! Ganska kul faktiskt. Jag och en kompis satt och pratade om det häromdan att det känns lite skumt att läsa nåns blogg och inte ge sig tillkänna. Så vi kom fram till att vi skulle skicka ett litet meddelande och bara informera om att "hej jag läser din blogg, bara så du vet" ;)du hann undra före:) jag hittade din blogg när jag kollade runt på skolios eftersom min bästa kompis har det. jag vet inte riktigt varför jag fortsatte, det är numer av ren vana jag läser varje dag. Jag har liksom fastnat, känner mig lite av en stalker men ;) haha nu har jag gett mig tillkänna! kramar maria

2007-05-13 @ 19:32:35
Postat av: barajagjohanna

lego: Det var så lite så! :)

punaniii: Min eller din? Är det bara till mig det inte funkar? Misstänker att det är min msn som har problem...

Anna: Jag vet att du läser. ;) Jag vill också ses snart! Jag är ganska kapabel till att ta mig iväg på egen hand numera och jag vill ju se hur ni bor, så jag lär ju komma hem till dig någon dag. Vi måste höras. För bövelen...

maria: Bra idé, om jag kommer på mig själv att det är en blogg jag brukar besöka, men inte kommentera, så ska jag nog också tala om att jag läser. Det är kul att veta vilka som läser, istället för att bara se en massa siffror i statistiken. Hoppas din kompis skolios inte är alltför allvarlig. Tack för att du gav dig tillkänna och välkommen tillbaka. ;)

2007-05-13 @ 20:02:39
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Linn

Vilka räknas som unika besökare? Jag har aldrig riktigt fattat det.

2007-05-13 @ 20:05:38
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Linn: Om jag besöker din blogg från min dator är det en unik besökare. Besöker du den själv är du en unik besökare. (Unik = unik dator/IP-adress antar jag.) Jag kan ju besöka din blogg tio gånger på en dag, men det är fortfarande bara ett unikt besök.

2007-05-13 @ 20:18:02
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Linn

Ahaaa. Ok. Tack för förklaringen! :)

2007-05-13 @ 21:43:04
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: Therese

Jag läser varje dag , allt du skriver även om jag inte kommenterar på alla inlägg. Nu har jag ett mig till känna ;)

2007-05-13 @ 21:58:30
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: Therese

gett mig till känna skulle det stå , min dator börjar bli ganska gammal och man får trycka hårt på tangenterna ibland för att dom ska skriva en bokstav

2007-05-13 @ 23:08:53
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: Veronika

Jag tillkännaager mig väl ibland? Nu gör jag det en gång till. :D

2007-05-14 @ 00:26:38
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Jag erkänner: Jag läser din blogg.

2007-05-14 @ 09:59:00
Postat av: barajagjohanna

Therese, Veronika och Niklas: Jag VET att ni läser. Men det är ju hur många som helst som vägrar säga att de läser, det är ju lite tråkigt. EN har gett sig tillkänna. Alltså, en jag inte redan visste läste.

2007-05-14 @ 10:41:22
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: carro

hej ! kände mig lite träffad ... även om jag kommenterat ett par ggr tidigare :)
tycker din blogg är skitbra!

2007-05-15 @ 10:32:19
Postat av: servitören

hehe, tyckte jag faktiskt såg dig på ladiesnight igår ;)// servitören

2007-09-16 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback