Mot arenan...

image912Match ikväll. Det känns jättekonstigt. Det har varit tio dagars uppehåll, vilket känns som en hel evighet.

Vi hade ingenting att göra på jobbet, så jag gick hem vid lunch. Istället för att komma hem vid halv sex, kom jag nu hem vid ett och har både hunnit... ja, jag borde ha hunnit med disken och plugget och så. Men istället hann jag bara med att slumra till en stund. Den sista veckan har jag blivit riktigt bra på det där med att slumra till... Jag kan bara inte hålla mig vaken. Nu sitter jag framför datorskärmen och laddar upp inför kvällens match mot gnagarna. Laddar upp med ett tomt Worddokument där jag försöker få ner någon sorts skönlitterär text samt lyssnar på
Stiko Per Larsson. Ärligt talat är det mest musiken jag är koncentrerad på. I Worddokumentet finns endast fem meningar. Meningar som jag suddar ut vilken sekund som helst.

Dryga timmen kvar till färd mot Leksand.

Kommentarer
Postat av: Emil

Med Stiko i högtalarna behöver man ingen text på skärmen...

Läge för dig att inta norra ikväll va? Eller i alla fall komma å låta mig tjuvsmaka lite cider i sportbaren ;)

"jag tror inte på Kenny Jönsson eller hans rödhåriga syster"

2007-11-12 @ 16:45:12
Postat av: barajagjohanna

Emil: Sorry, ikväll blir det A2 som vanligt. Men jag intar norra tillsammans med bror min när Malmö kommer på besök. Va, ska JAG låta DIG tjuvsmaka cider? Jag trodde det var tvärtom...

Postat av: Emil

du LÄT ju TYDLIGEN mig smaka ÄNDÅ

OCH det lär jag JU komma in här OCH tacka dig FÖR

2007-11-12 @ 22:57:32
Postat av: barajagjohanna

Emil: Dryyygo. Men varsågod, det var så lite!

2007-11-13 @ 06:43:05
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Emil

tackar ödmjukast, pausen är för kort för att jag ska hinna med både toa och en hel öl ;)

2007-11-13 @ 21:24:33
Postat av: barajagjohanna

Emil: Jag vet. Därför är det bra att jag får lite hjälp att dricka. :)

2007-11-13 @ 21:45:00
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback