Det kommer bara leda till nåt ont ändå

Hon: Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt.
Han: Den här skogen gör nånting med mig, jag blir alldeles för ärlig,
säger "kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå."

Hon: Det kommer bara leda till nåt ont ändå.

Hon: Det är kallt, du får låna min halsduk, du bor så misstänkt nära mig.
Han: Du har missförstått, jag är inte värd det här, jag har ingenting som du vill ha. Det kommer bara leda till nåt ont ändå.

Hon: Det kommer bara leda till ont ändå.

Han: Kyss mig inte, det kommer bara leda till nåt ont ändå.

Båda: Kyss mig inte, det kommer bara leda till nåt ont ändå.

Hon: Du kysste mig nyss, det kommer bara leda till nåt ont.


Ur Det kommer bara leda till nåt ont med
Säkert. Med en kram tillägnar jag den dig, molgan. Allt löser sig. (Och lite tillägnar jag låten... eh... mig själv...)


Kommentarer
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Och jag som trodde det skulle bli hockey...

2007-10-12 @ 17:16:45
Postat av: barajagjohanna

Niklas: Haha, kom du inte på nåt att säga nu när det inte blev hockey? Ta det lugnt, jag återkommer till hockeyn.

Postat av: Anonym

tack! i need it.

puss/molgan

2007-10-13 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback