Efter ett glas importerat hangover tea

image890
Vi hade en väldigt trevlig kväll igår, R och jag. Eftersom vår favoritdansmusik blandades så bra (R som gillar RnB och jag som gillar mer dunkadunka och techno), blev det en oerhört bra mix. Av någon anledning började vi sedan bugga med varandra - det kom ju någon sådan låt... Och det fick en buggkunnig, jätteduktig kille syn på och tog tag i mig och körde massor av moves och snurrar, och sedan tog han tag i R, så att det blev en dubbelbugg. Haha. Helt underbart, och jag blir barnsligt förtjust av att få dansa. Och jag har väl aldrig förr helt seriöst buggat ute på en klubb...

Hockeyn var också lyckad. R är ett levande bevis på att man kan bli omvänd (från att hata hockey till att faktiskt börja tycka att det är ganska roligt). Hon vill följa med fler gånger och hon var oerhört impad av vår klack. Jag visste väl det.

Kommentarer
Postat av: Linn

Bugga.. det var INTE igår jag gjorde det! :D Hur smakade/fungerade teét? Smuggelgods från UK? ;)

Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Det där tror jag inte på.

2007-10-25 @ 16:29:15
Postat av: barajagjohanna

Linn: Om teet fungerade vet jag inte, men det smakade bra i alla fall. Det stämmer att det är smuggelgods från UK. ;) Närmare bestämt från teaffären i Whiteleys.

Niklas: Det är bara för att du är så trångsynt.

2007-10-25 @ 18:43:55
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback