En bilddagbok

För lite mer än ett år sedan skaffade jag en bilddagbok. Jag lade in ett foto och sen var det inget roligt längre.

Ett par av mina vänner har dock tjatat att jag borde lägga upp bilder, och nu ger jag med mig. Bilder tar jag ju ganska ofta, men långt ifrån alla bilder vill jag lägga in på bloggen. Därför har jag nu lagt upp lite bilder just på
bilddagboken. Och lösenordspärrat den. Ha! Adressen är nog inte så svår att lista ut, men dem som även vill ha tillgång till lösenordet för att få kika på bilderna kan ju säga till. Observera att bilddagboken mest är till för dem som känner mig, så det är nog mest troligt att man får lösenordet om man säger till på msn/mail/personligen eller något liknande...

Kommentarer
Postat av: Camilla

=)

Postat av: Jonte

Lite roligare fotoblogg än bilddagboken, eller i alla fall lite mer seriöst...

2007-11-19 @ 15:51:26
URL: http://www.nyfotat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback