Kolla klockslaget

Ett tag i eftermiddags ville jag bara lägga mig ner och grina. På det humöret var jag.

Det är hårt att vara student. Åtminstone när man ska kombinera studierna med att jobba, samtidigt som man prioriterar vänner, fest och annat framför pluggandet. Det vill säga: jag är fullt medveten att jag bara har mig själv att skylla.

Nu har jag till min stora förvåning åtminstone lyckats skriva en del. Det är ingen särskilt bra text, men jag behöver åtminstone inte skämmas längre. Om sex timmar ska klockradion väcka mig så att jag kan fortsätta...

Kommentarer
Postat av: Linn

Hujedamej! Jag vet hur det känns, så väl. Än så länge verkar det dock inte som att jag över huvud taget skulle hinna med något jobb. Har föreläsningar VARJE dag denna veckan! *skräckslagen min* Min kurslitteratur har inte dykt upp än.. Vadå att det blir massor att ta igen. Många nästintill sömnlösa nätter, där klockslaget kommer röra sig inom samma sfär som din, kan jag tänka mig.. Brr. Och nu är du uppe med tuppen, förstås. Stackars dalkulla. (Fastän du har dig själv att skylla.) ;) Stor kram på dig, och hoppas det går BRA i skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback