Nästa tidningsprenumeration lär bli på Dala Demokraten. De har ändå rapporterat bättre än Falu Kuriren länge nu.

Jag... är... trlöttt. Schvamlar. Orkar. Inte. Prata. Mer. Jag jobbade verkligen inte särskilt bra idag. Eller jo, jag tog helt okej antal ärenden, men många av de stackars kunderna fick säkert inte några supersvar av mig. Allt är Falu Kurirens fel. Jag har haft mailkonversation med journalisten och redaktionschefen halva dagen och jag har upprörts och irriterats och efter att ha frågat tusen saker utan att få särskilt många svar, har jag slutligen nöjt mig med frågan om de anser att de givit en objektiv och rättvis rapport av händelsen och av den uthängda personens agerande i deras fantastiskt ovinklade (host, host) artikel, så svarar de inte på det heller, utan på andra saker. Redaktionschefen säger att frågeställningen gäller vilket ansvar sporten och dess företrädare har som förebilder för barn och ungdomar. Det var tydligen också den frågeställningen de belyste genom sin artikel idag. Var det den frågeställningen de ville ha fram, misslyckades de totalt, då artikeln var vinklad på något helt annat. Jag ger upp. Jag vill sova. Länge. Men det är visst jobb imorgon med. Och på måndag. Och sen är det skola. Vad innebär det? Jo, att det är plugga jag ska göra i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback