Lovely. Awesome. Magnificant.

Lovely hör man ofta i England. Awesome är tydligen för amerikanskt för att säga (enligt en taxichaufför som ni kanske får höra mer om senare). Magnificant är ett nytt ord vi lärde oss (av samma taxichaufför).

Jag är hemma i min lägenhet. Blandade känslor. Som vanligt. Jag längtar något enormt efter min säng och efter lugnet, samtidigt som jag (som vanligt, igen) så gärna skulle vilja stanna lite längre. Och då snackar jag inte några dagar...

Jag tror bestämt det kommer mer historier, eller åtminstone bilder, imorgon. För vilken speciell resa... igen. Men imorgon måste visst plugg i form av prosa- och poesiläsning samt prosaskrivning bli prio ett. Och nu måste jag till min säng.

Kommentarer
Postat av: Camilla

:) Ser fram emot fortsättningen. Godnatt

Postat av: Sara

En annan grej jag gillar med London är att bli kallad "love" och "sweetheart" helt utan anledning... eller baktanke!
Nu väntar jag på bilderna!

2008-04-20 @ 14:44:48
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/
Postat av: barajagjohanna

Sara: ...och "dear". :) Verkligen. När jag kom till Dublin första gången och ett affärsbiträde hälsade på mig med "hello, love" blev jag paff. Men det är jättetrevligt. Får se om jag hinner med bilder idag. Plugget tar tid...

2008-04-20 @ 18:02:34
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Ida

Jag läääängtar efter bilderna ;D

2008-04-20 @ 19:42:25
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback