Pizza. Jag skyller på att jag firar...

36 papper utskrivna till skolan.

Nu ska jag sno mammas bil som jag får låna till Gävle imorgon, åka förbi American Take Away och inhandla mig en liten men tjock Margerita för att sedan brumma hemåt, parkera bilen på rätt sida vägen och därefter småspringa hungrigt upp till lägenheten, låsa upp dörren, sparka av mig skorna på dörrmattan men prydligt hänga upp skinnjackan, lämna pizzakartongen, pizzasalladen och colan på soffbordet, skynda mig till köket för att hämta ett glas, en kniv, en gaffel, skynda mig tillbaka för att sätta på TV:n och sedan springa till garderoben och dra av mig stuprören och dra på mig lillebrorsans mjukisbyxor, springa tillbaka till soffan, sätta mig bekvämt i skräddarställning, byta kanal på TV:n och... njuta av en fet pizza.

Let's go!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh, pizzasallad... Är Sverige det enda land i världen som har denna ljuvliga tillrättning?

Postat av: Victoria

Åh, vad härligt! :D

2008-04-14 @ 18:46:04
URL: http://www.simmartjejen.sportsblogg.se
Postat av: barajagjohanna

Sara: Det undrar jag också! Jag har saknat det i Paris.

Victoria: Det var det verkligen.

2008-04-14 @ 20:18:07
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback