Andra sidan, ses i kvalet? - Jajamänsan fattas bara!


Rubriken syftar på vad Leksandsklacken skrek och vad den lilla Brynäsklacken svarade. De var så inställda på att Leksingarna ropade »andra sidan är ni klara?» att svaret blev lite... fel. Humor.

Hockey igår, hockey idag, hockey imorgon. Kul att jag får se lite försäsong, eftersom det kommer att bli mindre livehockey under vintern. Men det blir för sena kvällar. Jag är så trött att jag genast måste till sängen. Datorn är tillbaka i alla fall. Dock inte helt okej. Tvärtom... Den är värre. Och jag blir så trött och vet inte vad jag ska ta mig till...

Kommentarer
Postat av: C.72

Ha haa.. Det var roligt. =)

Ja, det första i ditt inlägg då, inte att datorn är sämre såklart.

Kram på'rej.

2008-08-23 @ 01:36:18
Postat av: lisa

vad är felet?

2008-08-23 @ 08:03:32
Postat av: barajagjohanna

C.72: Ja, det var väldigt roligt. Vi skrattade gott åt Brynäsarna. :)



lisa: Som jag berättade på telefon... :'(

Postat av: Therese

Hockey redan? Jag trodde inte dom började spela förrän väldigt sent på hösten , fast jag har egentligen ingen koll alls. Hockey i augusti känns dock lite fel. det är ju fortfarande sommar

2008-08-23 @ 22:56:16
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Therese: Det är bara försäsong än så länge. Clas Ohlson Cup har spelats i Leksand i helgen, mellan Leksand, Timrå, Brynäs och Luleå. Leksands första match i allsvenskan spelas den 17 september. Den första matchen jag får se blir nog dock inte förrän 10 oktober, då Leksand kommer till Sundsvall.

2008-08-23 @ 23:30:58
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback