Ett foto i timmen, onsdagen 27 augusti


09:15 Nyklippt, nyfärgad och yrvaken pratar jag med syster i telefon och bestämmer att jag kommer och hämtar henne och Oliver om en timme. Vi ska åka till Kupolen eftersom jag har lovat henne shoppingsällskap och dessutom behöver uträtta en del saker själv.


10:17 Tar en promenad till mammas jobb, snor hennes bilnycklar och bilen.


11:20 Thailunch på Kupolen med syster, Oliver och lillebror.


12:15 Shoppingturen har börjat. Vi letar träningskläder till syster.


13:10 Världens bästa.


14:12 Jag inhandlade en hel del måstesaker såsom köksgardiner, duschdraperi, väggklocka och annat som kategoriseras som tråkiga utgifter.


15:01 Supertrötta tar vi en välbehövlig fika på Wayne's.


16:12 Påväg hem för att ta tag i lägenheten...


17:00 Packar, städar, packar, städar, packar, städar...


18:10 Samtidigt som jag pratar med lillebror i telefonen, fular jag mig i väntan på pizza- och kompisleverans.


19:30 Pizzatajm med lillebror och resekompisen (som hon har kommit att kallas här på bloggen).


20:30 Lillebror åkte hem efter pizzan och sedan satt kompisen och jag och lyssnade på musik, snackade skit och förtärde drycker så måttligt vi kunde.


21:23 Farligt...


22:44 En sista bild, brudarna påväg till krogen. Dagen är dock inte slut än på sissådär fem timmar, men EFIT tar slut...

Kommentarer
Postat av: Cicci

När börjar skolan då? Ska bli spännande att följa dig där!

Postat av: Ida

Du leveeer :) Eller bloggen lever :P

2008-08-28 @ 21:25:39
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: #33

om inte palmen ska med till sundsvall så anmäler jag mig som frivillig att barnvakta den medans du är borta ;)

2008-08-28 @ 22:24:52
Postat av: barajagjohanna

Cicci: Skolan börjar på måndag. Hjääälp!



Ida: Jaaa. Datorn är tillbaka. :)



#33: L1 har redan fått i uppgift att barnvakta den. Eller ja, han fick den visserligen. Förutom att jag ska ha tillbaka hinken den står i. Du kan ju fråga honom om du får den istället... ;)

2008-08-28 @ 22:33:25
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Sara

HÄrliga bilder! Låter som en härlig dag också, lycka till nu med inflyttning och allt i SUndsvall!

2008-08-29 @ 08:14:50
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/
Postat av: Dunder

Kikar in på din dag :)

2008-08-29 @ 12:34:51
URL: http://dunderboll.se
Postat av: Camilla

looooovely pic =) sånt här gillar jag. undrade just var alla dina bilder och dagens hade blivit av =)

2008-08-29 @ 17:50:37
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback