Igår var det sista kvällen med gänget...

...vilket blev min resekompis och jag. Efter pizza och lite förfest svängde vi våra lurviga på Harrys. När hon plingade på min dörr hade hon med sig en stor kasse med sjukt mycket flyttpresenter...

Först och främst fick jag en tavla där hon satt in bilder på henne och mig. Jag började gråta bara av skymten av den. Dessutom fick jag en korg med massor av interna saker mellan henne och mig: en shaker med drinkpinnar, isbitar och sugrör i, jag fick en halsduk som hon stickat, ett par tofflor, ett handtag med en boll på som man ska slå på nacken för att mjuka upp muskler, en vännerbok, en regnponcho, ett kortspel om schlager, en penna, en nyckelring med ett hjärta, färgglada klämmor, djungelvrål, chokladljus, färglysande tärningar, en cd-skiva med schlagerklassiker, en liten Parisguide, en notebook, pluggpiller, en Vana Tallinn-likör och en liten påse med en nalle, Johannaballonger, ett nyckelband med texten "singel" och en kylskåpsmagnet med Storbritanniens flagga. Sjukt kul. Nu är jag redo för flytt, ungefär.

Jag somnade någon gång imorse, har inte sovit många timmar och är alltså skittrött. Men idag ska jag flytta ur lägenheten och ska alltså packa och städa det sista, vilket är ganska mycket trots att jag redan gjort massor...


Kommentarer
Postat av: Sara

Det räcker med att jag ser ordet "djungelvrål" för att jag ska börja dregla efter svenskt godis.

Postat av: barajagjohanna

Sara: Jag klandrar dig inte!

2008-08-28 @ 12:35:48
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback