Jag är så förbaskat ledig!

Gud i himmelen vad det är underbart att vara ledig. Underbart, men förbaskat konstigt att jag är ledig utan planer och kan göra vad helst som faller mig in imorgon, i övermorgon och några veckor till. Det känns som om jag bara har en ledig vecka och sedan ska tillbaka till jobbet. Men nä, jag ska inte tillbaka till något jobb. Så konstigt, så konstigt, så konstigt...

Igår var det fest med (f.d.) jobbarkompisar. Det var trevligt och idag mår vi bra, mitt Uppsalabesök och jag.

Fan, jag är verkligen ledig...


Kommentarer
Postat av: Sara

NJUUUUT! Ha en hÄrlig ledighet!

Postat av: barajagjohanna

Sara: Jag försöker. Det är sjukt att det ska vara så svårt att vara ledig - jag är rastlös!

2008-08-02 @ 21:55:59
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback