Fullt huvud.


Bara början...

Nu har jag lämnat iväg min dator. Sitter för tillfället hos föräldrarna och lånar deras dator för att betala räkningar. Jag lär väl inte ha min egen burk förrän nästa vecka skulle jag gissa på. Tråkigt... Under tiden bör jag dock kunna hålla mig sysselsatt ändå. Jag skulle kunna träna hur mycket som helst, för just nu är det verkligen jättekul. Dessvärre har jag nog blivit smittad av datorn - jag börjar känna mig hängig och tvingas strunta i spinningen ikväll. Jag vågar inte riskera att bli sjuk. Jag har inte tid. Från och med imorgon är det hockey i dagarna tre och sedan ska jag en kort sväng till Sundsvall. Istället för att träna får jag väl helt enkelt ägna mig åt läsning och packning... Med det sistnämnda är det fortfarande mycket att göra.

Att flytta från en lägenhet till en annan är ju mycket pyssel. Men lägg då till allt pyssel det är med att behålla sin gamla lägenhet och hyra ut den plus att dessutom börja studera. I en ny stad. Det är en del att ordna, minst sagt, och även om jag har tagit hand om det mesta nu, så dyker det hela tiden upp saker som jag har glömt.

9 dagar kvar till Flytten.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt! Ja, blandat är bäst.. :) Det här blir superkul!

Postat av: Anna

Frukost på måndag? Kram

2008-08-20 @ 21:54:09
Postat av: Anna

Frukost på måndag? Kram

2008-08-20 @ 21:54:25
Postat av: Ida

Heja, heja!

2008-08-20 @ 22:11:47
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Therese

Flytta är jobbigt och tråkigt och tar ofta längre tid än man trott. Man inser att man har mer grejer än man trodde... Fast det är spännande också att flytta till ett nytt ställe. Så kul att du ska börja på den utbildning du vill gå. Du kommer säkert att trivas och snart lära känna folk. Kram

2008-08-21 @ 12:33:24
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: Frida

LÄS MIN BLOGG WWW.FRIDASBLOGGLIV.BLOGG.SE.



JAG LÄSER DIN KAN INTE DU LÄSA MIN ??

2008-08-21 @ 16:43:20
URL: http://fridasbloggliv.blogg.se/
Postat av: L1

hahaha frida... whooot? :P bra jävla match idag! vill ha en bild och några rader om matchen!! jag säger då bara en sak, #3 Oliver och självaste ´:en

2008-08-21 @ 23:46:42
Postat av: L1

DU MÅSTE ASSÅ TYP LÄSA FRIDAS BLOGG! FETT GRYM LÄSNING *TYP. HON VERKAR VÄRSTA RIK Å SNYGG

2008-08-21 @ 23:56:44
Postat av: Therese

Hoppas allt går bra med flytten , pluggandet och att du kommer att trivas i Sundsvall , med utbildningen och att du snart lär känna folk. Fast det tror jag men ändå slänger jag in en kram och ett lycka till här.

2008-08-22 @ 13:53:14
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Jonna: Det tycker jag med!



Anna: Som sagt, är i Sundsvall då, men vi får höras..



Ida: Heja miiiig!



Therese: Ja, det känns verkligen skitkul. Men skitnervöst. Flytten går säkert bra men det är lite stressande och nervöst och sådär.



Frida: NORMALT TAR JAG BORT ALLA IRRITERANDE KOMMENTARER SOM BARA VILL GÖRA REKLAM FÖR SIN BLOGG. MEN JAG LÅTER DIN KOMMENTAR VARA KVAR SÅ ATT ALLA FÅR CHANSEN ATT LÄSA OM DINA NYA JEANS FÖR 1148 KR.



L1: Haha. Jag ska bara få tillbaka min dator ikväll, sedan kan jag skriva någon rad om hockeyn. :)

2008-08-22 @ 14:13:20
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Nadia

Fy för att flytta. Flytta är nog något av det tråkigaste man kan göra och dessutom hur jobbigt som helst. En gång gjorde jag misstaget att spara köket till sist. Tänkte "Äsch, det tar jag imorgon på morgonen samma dag jag flyttar". Det tog naturligtvis en halv evighet och är inget jag gör om.

2008-08-22 @ 17:16:41
Postat av: barajagjohanna

Nadia: Ja, usch, det är hemskt tråkigt att flytta. Packa, bära, packa upp, komma iordning... usch! Visst kan det vara kul att komma till ett nytt ställe, men allt det där man måste göra emellan skulle jag gärna slippa. Det mesta i mitt kök är nedpackat - och ja, det tar verkligen tid!

2008-08-22 @ 23:42:21
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback