Akta dig för väggen!

Mina besökare gick hem för snart en timme sedan, efter en kväll med hockey, Guitar Hero och Monopol (på xbox, väldigt... modernt). Klockan är tre och jag känner att det kanske är hög tid att låta sömnen ta över. Om det går.

Natten till idag kunde jag inte somna. Jag gissar på att jag somnade någon gång vid halv tre, för att vakna till vid halv fyra, somna om och sedan vara tvungen att stiga upp vid sex. I mitt klarvakna tillstånd någon gång vid tvåtiden utbrast jag plötsligt »fan, jag har glömt att maila Vägverketsnubben!» och fick genast starta mobilen för att sätta en påminnelse om att jag var tvungen att göra det på morgonen. I skolan imorse lät det som att det var väldigt många som hade svårt att sova inatt. Var det fullmåne, eller är det helt enkelt så att vi har lite mycket att tänka på?

Det är  mycket nu.

»Om du ser en vägg, gå inte in i den!»
Så sa nyhetschefen till mig igår. Och nä, jag tänker inte gå in i någon vägg.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jobbigt när man ligger sömnlös... Det gjorde jag också, men mest pga lilla Julie (läs: terrorist!)

Postat av: Stina

hejsan



Du jag gillar din blogg. Men det var inte därför jag skriver. Jag är själv gift med en man från en polynesisk fransk ö. Hans bror bor nu hos oss och håller på att bli tokig på att inte kunna prata med folk. Om du vill använda dig av spåket, knaske ni/vi kan ta kaffe någon gång?

2008-12-06 @ 13:30:35
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Herregud...

2008-12-07 @ 04:51:08
Postat av: barajagjohanna

Lisa: Vilken tur att din lilla terrorist är så söt i alla fall. ;)



Stina: Det var ju trevligt att du tänkte på mig, men jag har nog dessvärre inte tid att ägna mig åt franskaträning just nu - jag har lite annat att tänka på...

2008-12-07 @ 10:57:13
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är verkligen en fin kommentar! :) Och skulle du se skymten av den dära väggen så vet du vem du ska ringa? ;)

2008-12-09 @ 22:31:59
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Christian Louboutin sale

Natten till idag kunde jag inte somna. Jag gissar på att jag somnade någon gång vid halv tre http://www.uk-christianlouboutinshoes.com/Christian-Louboutin-Sneakers.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback