Shake that ass


Gårdagen ägnades åt dans. Dessvärre var det inte jag som dansade, men jag kunde sitta och digga lite på plats bland publiken. Det var regionstävlingar i street och discodans i Sundsvall. Helt galet roligt! Fröken Siljans systrar tävlade, vilket var anledningen att jag från första början var där. Som gammal discodansare blir jag helt tagen av att se singel-, par- och grupptävlingarna (jag vill också!), och vi stannade till sista gruppen hade tävlat. Att dansarna från min gamla dansskola i Falun regerade prispallen gjorde inte saken tråkigare.

Mamsi (fröken Siljans mamma, alltså) önskade, med glimten i ögat, ett tack på bloggen, och det är hon tamejtusan värd att få. Vårt inträde sponsrades nämligen av henne. MILJONER TACK!

Kommentarer
Postat av: mamsi

Tack själva , det var bara trevligt med lite ungt sällskap, dessutom vet jag nu att min dotter är i "gott sällskap" däruppe i Norr.



Ha det gott och akta "väggen" ( tänk på att det ska vara ROLIGT hela vägen)

2008-12-08 @ 05:02:48
Postat av: barajagjohanna

mamsi: Din dotter är i väldigt gott sällskap. ;) Jag lovar att jag ska akta mig för väggen...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback