Den här gången kan jag också säga "snart är det helg!"

Om jag skulle åka tåg till Gävle imorgon, hade det varit väldigt dumt av mig att vara uppe såhär dags. Men vilken tur att jag ska köra bil då!

Förresten är jag så förbaskat ledig i helgen. Det var längesedan jag hade en helg där jag varken måste plugga eller jobba, så det känns nästan lite märkligt. Först och främst ska jag på hockey, sedan är det fikabuffé, träna och träna lite till som gäller. Och så kommer jag säkert plugga lite ändå...


Kommentarer
Postat av: Ida

Congratulations för tusan ;)

Postat av: Rana

Amen HALLÅ vilken supermysig blogg jag råkade ramla in i. :-D Kul! Återkommer för att läsa mer.

FRIDENS LILJOR och lycklig resa! /Rana

2008-02-22 @ 20:52:40
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Ida: Tack för tusan. ;)

Rana: Haha, tack, och välkommen hit. :)

2008-02-22 @ 22:54:25
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback