Bränd. I dubbel bemärkelse.

Just nu har jag ungefär samma färg som mina chockrosa naglar...  Det värsta är inte att det gör ont, det värsta är riskerna det medför och att det ser så förbaskat fult ut!

Hela dagen har jag varit ute i bikini eller linne och en rosa sjalett på huvudet för att skydda hårfärgen från solen. Men jag tycker inte att jag har varit så mycket i solen ändå. Jag har ju varit massor i skuggan med Oliver och jag har suttit i skuggan och ätit. Men tydligen tänker man inte att man låter huden solpressas när man har ett litet barn att ha ögonen på... Jag menar, bildbeviset finns ju här. Men min baksida har tydligen inte varit i solen, för den är vit. Likaså benen, trots att de varit i solen lika mycket som den delen ni ser på bilden. Vid hårfästet är det ett tydligt och fult streck vid efter sjaletten. Men halsen, den är vit. Jag hatar min ojämna hy... Och jag är så otroligt bränd som inte tänkte på att smörja in mig.


Kommentarer
Postat av: C.72

Aj,aj,aj.. =/

Påminner mej om när jag för X antal år sen satt ute i solen en hel dag med solbrillor på och på kvällen såg ut som en panda. Fast tvärtom då,röd i ansiktet och två vita ringar runt ögonen.

2008-07-04 @ 07:13:21
Postat av: punaniii

aj aj aj!!!! stackars! du måste vara rädd om dej!

Postat av: Camilla

Haha, usch. Illa det där!

2008-07-04 @ 13:56:10
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

C.72: Usch ja, sånt där brukar man ju se i fjällen om vintrarna. :) Själv brukar det inte synas på mig, I stay white...



punaniii: Jag brukar ju vara rädd om mig, föstår inte varför jag inte var det nu, eller framförallt varför jag fick så mycket färg (på ETT ställe) när jag inte var så fasligt mycket i solen.



Camilla: Bara så du vet, jag avskyr när folk skrattar åt det... grrrrrrrr. :]

2008-07-04 @ 17:01:06
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Aaaaaaj! Smörj, smörj, smörj!

2008-07-05 @ 15:26:41
URL: http://frenchcreme.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback