Isolering när den är som bäst

Under två dagar har jag haft min mobiltelefon på ljudlös och knappt använt den alls. På de två dagarna hade jag vant mig så bra utan telefonen att jag glömde att sätta på den på flera timmar när jag kom hem igår. Jag upptäckte det först när min kompis skrev till mig på msn och undrade varför jag aldrig svarade. Normalt är jag ganska beroende av min telefon, så det var oerhört skönt att faktiskt glömma bort den på riktigt.

Jag satte den på ljudlös idag igen. Jag vill glömma den igen. Det var ju så skönt. (Ja, jag är hemskt osocial för tillfället. Men jag har helt enkelt ingen lust. Det är så ibland.)

Nu: grillning med hela familjen. Pappa fyller år.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är underbart att svara i telefonen bara när man vill... Skönt att vara onåbar!

Postat av: barajagjohanna

Sara: Det är ju det, just nu trivs jag utomordentligt med det.

2008-06-02 @ 20:26:20
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback