Äh, jag åker väl till Stockholm då.

Att känna att jag inte har pengar gör mig så fruktansvärt omotiverad inför allt. Ville till exempel åka till Stockholm över en dag, men ingenting känns kul när avsaknaden av pengar blir så tydlig. Jag vill shoppa, men har ingen lust att shoppa för pengar som finns på sparkontot. Jag känner mig rastlös. Och allmänt opepp. Jag tänkte försöka göra något åt det, så idag sket jag i pengarna och bokade biljetter. Jag tar bussen till Stockholm imorgonbitti. Tåget tar mig hem samma kväll.

Vad jag ska göra i hufvudstaden? Pja, strosa omkring och se något annat (och tillåta mig själv gå in på Topshop). En lunch med min gamla Uppsalakombo och en fika med en annan underbar gammal vän är också inbokade. Jag har inte sett någon av dem på ett och ett halvt år och de fattas mig...


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också gå in på topshop, aah! Hoppas du får en bra dag gums. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback