Vi ska till England! *klappklapp klappklappklapp*

Satt och kollade lite Ryanair-biljetter ikväll för skoj skull (ja, jag gör sånt ibland, tycker att det är kul att kolla priser och datum och drömma lite). Kände att det började rycka ordentligt i resetarmen...

...och så kommer min kompis till mig på jobbet innan hon går på nattpasset, och berättar att hennes pappa i England har mailat. Vi är välkomna till dem den veckan i juli som vi båda kan åka iväg! Det blir mer än en weekend denna gång. Vi ska inte bo på något hotell i London, utan hemma hos min kompis pappa och hans supertrevliga fru i deras hus på landet, och kanske bor systrarna där då också. Nu ska min kompis inte bara få träffa sin yngsta syster som vi träffade när vi var där i april, utan även de andra två systrarna som hon aldrig träffat. Ännu en annorlunda resa väntar, alltså...

Kommentarer
Postat av: Krokofanten

Jag åker imorgon... Eller ja, rent tekniskt idag...

Efter England får du ta och pallra dig hit faktiskt... Vi skall ju gå på fotoutställning... :o) Bon courage till jobbet!

Postat av: barajagjohanna

Krokofanten: Fotoutställning it is! Absolut. Får se om jag kan pallra mig till Paris i slutet av sommaren, eller på höstlovet (för sådant har jag om jag flyttar till Stockholm). :) Hoppas du får det bra i London!

2008-06-07 @ 10:25:59
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jaså, England igen, kul! Och det låter spännande med din kompis...

2008-06-07 @ 13:04:03
URL: http://lisasbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Pumita

Wow, vad spännande och kul!

2008-06-07 @ 19:04:31
URL: http://pumansdotter.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Lisa: Väldigt spännande även för mig, men såklart mest för min kompis. :)



Pumita: Det blir nog jättekul!

2008-06-07 @ 20:13:14
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad underbart!!!! Se till att njuta ordentligt!!! kram kram anna

2008-06-08 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback