Kurera, kurera...

I flera dagar har jag känt mig lite konstig i halsen. Under gårdagen kände jag mig dessutom febrig till och från. Igårkväll fick jag lite panik eftersom jag inte får bli sjuk nu, så jag hällde i mig citronte med honung och två c-vitaminbrus. Till jobbet idag har jag med både honung och brustabletter med c-vitamin. Jag tänker inte bli sjuk nu. Det går inte, det är hemskt opassande. För det första ser jag fram emot första lektionen i litterär gestaltning på tisdag. Första lektionen vill jag definitivt inte missa. Dessutom ska jag köra bil till Gävle, och det är inte roligt om man är hängig.

Men framförallt: efter skolan på tisdag ska jag ju till Sälen... Ända sedan jag åkte hem från Sälen för två år sedan, har jag längtat efter att få åka bräda igen. Jag var fruktansvärt snowboardsugen förra säsongen, men kunde inte åka på grund av min ryggoperation. Behöver jag nämna att jag har haft nedräkning till nästa vecka då jag äntligen ska få åka igen? Inget kan visserligen stoppa mig från att följa med upp till fjällstugan. Jag åker dit även om jag är sjuk, och hoppas att jag orkar åka någon dag åtminstone...

Men jag ska inte bli sjuk! Bäst att hämta ett glas vatten att släppa ner en brustablett i...


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 09:54:45
Postat av: Victoria

Krya på dig! Hoppas du kan åka bräda i Sälen, jag var där förra veckan och vädret och allt annat var helt fantastiskt! :)
Kram

2008-03-23 @ 15:52:17
Postat av: Ida

Fjällenluften kommer göra det frisk och kry ;)

Postat av: barajagjohanna

Victoria: Det hoppas jag också, jag håller tummarna för mig själv, hehe. ;)

Ida: Hopppas, hoppas, hoppas!

2008-03-24 @ 11:27:24
URL: http://barajagjohanna.blogg.se
Postat av: Cliff Hanger

Krya på dig!

2008-03-24 @ 12:11:44
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Therese

Krya på dig!

2008-03-24 @ 12:49:53
URL: http://iutlandet.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Tack, Cliff och Therese!

2008-03-24 @ 18:44:54
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback