Två sockerbagare, de bor i Sundsvall...

Igår singlade stora, tjocka och tunga snöflingor ner från himlen. En efter en la de sig bekvämt på marken. Idag ligger de kvar. Det vita snötäcket tillsammans med solstrålarna och ett par minusgrader, känns som ett perfekt upplägg för julbak. Snart ska jag gå till Ica för att handla ingredienser. Julbak är nämligen precis vad fröken Gästrikland och jag ska ägna oss åt idag. Båda bakar. Jag fotar. Hon skriver. Båda äter. Sedan ska det publiceras.

DN Söndag ger Paristips, förresten. Ni kan ju gissa var jag blir sugen på att åka...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni har det mysigt och kakorna bli goda :) DN Söndag var störtbra idag och Michelle Obama är min nya idol :P Var din första del (nyhetsdelen) jättekontig förresten? Min ena halva av tidningen var från torsdagen den 16 oktober. Inte okej :(

Postat av: barajagjohanna

Johanna: Det blev jättegott, så du kan lite på att det blir adventsfika hos mig. ;) Jag har inte hunnit läsa DN, mer än att leta upp Parisdelen. Men jag kollade nyhetsdelen och JA, en del i min är också från 16 oktober! Illa!

2008-11-16 @ 19:47:46
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback