Finbesök

Jag har väldigt få anledningar till att åka till Falun. Familj och hockey i all ära, men jag har det för bra i Sundsvall för att vilja lämna staden. Den största anledningen till att resa de trettio milen söderut är Oliver, 1 år. Han utvecklas ju liksom inte i samma långsamma tempo som resten av familjen, om man säger så.

Alla behöver en Oliver att få energi av. Men, som sagt: jag känner inte för att åka härifrån. Därför är jag väldigt glad över att syster, svåger och självaste systersonen kommer till Sundsvall i eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Linn

Gud, så kul! Då får du en härlig helg med andra ord. Njut och rå om dig själv, dina nära och kära. Särskilt lille Oliver.

Ps. Knäpp lite bilder till bloggen, vet jag. ;) Ds.

Postat av: barajagjohanna

Linn: Vi får väl se om det kommer några bilder... :)

2008-10-24 @ 19:59:24
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Nawal

Det måste vara nåt speciellt med denna stad. För jag vill inte heller lämna.

2008-10-25 @ 09:03:28
URL: http://newl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback