Helt frivilligt!


På skolan. Seriösare än vad jag ser ut. Fast inte mycket.

Jag har varit på skolan hela dagen. Helt frivilligt. Responsat texter med fröken Gästrikland, lilla fröken L och mr Västerbotten. Helt frivilligt. Jag har till och med redigerat ett uppslag av mitt reportage och mina bilder. Helt frivilligt! Dessutom lämnade jag in allt en halvtimme innan deadline. Det kan man ju också kalla frivilligt, i och med att det var just trettio minuter kvar till jag var tvungen  att lämna in det.

Nåväl, nu är det i alla fall helg på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Wow! Så där frivillig har jag aldrig varit i någon bemärkelse.

Postat av: Camilla

Skönt med helg på riktigt :) Jag kommer inte få någon helg förren på Tisdag nu. Precis unnat mig ett fotbad, det behövdes kan jag lova dig. Hoppas du har det bra!

2008-10-31 @ 22:46:23
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: barajagjohanna

Rickard: Aaaah, nu känner jag mig ännu duktigare... :)



Camilla: Verkligen. Men det kan vara skönt att få helg efter helgen också - ibland känns det mer välförtjänt.

2008-11-01 @ 13:49:15
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback