Jätte som i -ont i magen och -ledig.

Tvättid kl 11-14. Det... sket sig. Jag vaknade med en sådan fruktansvärd magont att jag inte kunde gå ner till tvättstugan. Jag fick strunta i tiden jag hade bokat och istället lägga mig med benen högt, eftersom jag nästan kände mig svimfärdig. Det är vid sådana tillfällen som det inte är roligt att bo ensam, än mindre trettio mil från familjen. Först efter någon halvtimme kände jag att jag kunde resa på mig. Jag lyckades fixa en macka, dricka lite vatten och värma vetekudden. Och nu är det mycket bättre. Jag blev lite rädd där ett tag, att det skulle vara blindtarmen. Men då borde det ju blivit värre nu, istället för bättre.

Idag är jag ledig. Helt ledig. Det är nog faktiskt första gången på den här utbildningen (och förhoppningsvis inte sista...). Vi har inga föreläsningar och artikeln med deadline kl 13, lämnade jag in vid midnatt. Vi har inte ens något att vare sig läsa eller skriva till morgondagens föreläsningar. Ledighet! Jag hade planer för den här dagen, men med tanke på starten blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Jag vet ännu inte om jag kommer kunna träna ikväll. Men en promenad klarar jag. Tillsammans med fröken Uppland ska jag nu ut och rasta Nikon i solskenet.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ajaj, det låter inte bra. Hoppas det inte är/var något farligt.

Postat av: barajagjohanna

Veronika: Det hoppas jag med. :/

2008-10-14 @ 17:01:34
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback