När ska jag hinna äta? Plugga? Sova?

Mellan introduktionen och rektorns tal vid lunchtid idag fick jag smälla i mig en banan. Hemma hos en klasskompis på eftermiddagen drack jag lite te medan vi intervjuade varandra. På sena eftermiddagen hann jag stoppa i mig en Subway-macka vid ån innan hitta-i-stan-tävlingen började. På kåren ikväll var jag tvungen att beställa en hamburgertallrik för att klara mig. Nu kom jag precis hem och börjar fundera på när jag ska hinna äta om dagarna egentligen. Och det jag är här för - att plugga - när ska jag hinna med det?!

Typ nu. När jag egentligen borde sova.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fullt upp hela tiden alltså?:) Var första skoldagen bra, förutom att den var full rulle hela tiden?

Postat av: barajagjohanna

Angelica: Skojar du... Jodå, det var bra igår, men det var ju bara intro. Idag är det första föreläsningen.

2008-09-02 @ 08:29:17
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback