(Det är endorfin-Johanna som talar.)

Visst, jag hade väl kunnat dra på mig fulkläder alternativt regnkläder för att spela brännboll och hjälpt till att försvara journalisternas segertitel. Men... jag blev för bekväm när jag såg regnet.

Valet var plötsligt inte så svårt. Stockholms-J är också spinningfrälst, så gissa vad vi gjorde? Precis. Vi spinnade. Med faslig träningsvärk i låren från igår, körde vi så att svetten rann och satan i gatan vad roligt det är! (Har jag nämnt hur underbart det är med många träningskompisar? Det finns alltid någon som vill träna, liksom.) Jag hoppas att jag imorgon hinner klämma in lite mer träning mellan leta-kläder-till-temafesten och just själva temafesten. Jag lovar, man mår så oerhört mycket bättre av mycket (inte lite!) fysisk aktivitet.

Kommentarer
Postat av: Stockholms-J

Wohoo, jag fick vara med på ett hörn :) Spinningen var verkligen riktigt kul, där har vi hittat hem!

Postat av: barajagjohanna

Stockholms-J: Verkligen! Jag vill spinna igen. NU!

2008-09-10 @ 09:15:13
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Hjortron

Tur för dig att vi vann ändå!

2008-09-10 @ 12:58:53
Postat av: barajagjohanna

Hjortron: Verkligen, annars hade jag fått skämmas. Vi ses ikväll. ;)

2008-09-10 @ 17:10:27
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback