Hej, ångest!

Uppe i Västerbotten och Lappland har jag totalt glömt av allt vad skola heter. Egentligen borde jag väl ha läst metodböcker och satt mig in i de kvantitativa metoderna och kanske smått börja plugga till tentan som är om, herregud, två och en halv veckor. Det har dock varit galet skönt (och troligen behövligt) att bara glömma plugg i några dagar och istället äta god mat, umgås, se Norrland och åka bräda. Men på bussen hem till Sundsvall i dag kom ångesten som ett slag i magen.

Jag vill inte plugga. Vetenskaplig metod och B-uppsats är så galet akademiskt och motbjudande att jag inte vet hur jag ska uttrycka mig för att göra känslan rättvis. Nu vill jag bara få sommarlov.

Kommentarer
Postat av: Norrlandsleksingen

Men hjälp! Är det bara två och en halv vecka kvar!?

Jag trodde att det var kring fyra! Inte bra inte bra!

Postat av: barajagjohanna

Norrlandsleksingen: Valborgsmässoafton... det är snart. :/

2009-04-14 @ 17:06:09
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback