När jag äntligen kom iväg på ett pass...

Fan vad jag blir irriterad på ledare som sjunger med i låtar på sina jympapass. Särskilt när ledaren har världens inlevelse och tror att hon är artist, trots att det bara är ett fyrtiotal femtioplusare som står i ringt runt henne (plus en tjugofemåring som behövde ett skonsamt pass just i dag...). Extra irriterande och fånigt blir det när det är en låt som handlar om en bil i vilken någon lägger i backen och där messångerskan sjunger om en Bengt. Vafan. Pensionärsjympa!


Kommentarer
Postat av: Saras french touch

Haha, du får aanvända ilskan till träningsenergi!

Postat av: Hanna

Själv är jag ledare och sjunger inte med i låtarna - hur kanonbra och ösiga de än är. Däremot har jag, till vissa låtar, rörelser som går ut på att man leker artist, med mycket inlevelse.



För övrigt gillar jag när deltagarna sjunger med! Då vet man att man valt rätt musik. Man skulle kanske göra ett karaokepass, haha!

2009-04-17 @ 08:59:22
Postat av: barajagjohanna

Sara: Jag vet, jag tänkte på det på passet, men det var svårt just då. Det var liksom ingen musik att bli peppad till heller. Men jag skulle lätt ha kunnat kört slut på mig på gymet sedan.



Hanna: Det finns ju kareokespinning - det skulle jag gärna gå på! :)

2009-04-17 @ 15:31:15
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback