Tjugo kvadrat. Nio personer. Tre rätter.

Jo, hela nio personer var vi som åt trerätters på fröken Fjällens tjugo kvadratmeter. Tillsammans med lägenhetsinnehavaren hjälpte fröken Siljan, mr T och jag till att fixa en väldigt vacker förrättsbuffé bestående av massor av färgglada tallrikar med förträffligt mumsig plockmat. Jag är ganska stolt över vad vi åstadkom.
Och gott var det.





Efter alldeles för mycket mat körde vi Fia med hutt. Jag vet inte om vi någonsin kom igång och blev så urflippade som vi brukar bli. Vi åt nog för mycket, helt enkelt. Men Singstar till mitt i natten hann vi med ändå. Och festen avslutades inte  med utgång. Det är inte ofta man tar sig i kragen och inser att det faktiskt är roligast' på förfesten. Särskilt på våra förfester. De är svåra att slå.

Kommentarer
Postat av: Fröken Gästrikland

Haha - den där handen känner jag igen! Angie häller upp Ajax! :P

2009-04-05 @ 18:17:50
Postat av: Kung Kenta

Åhh så vackert, man blir ju såååå sugen.

2009-04-05 @ 20:56:40
Postat av: Camilla

Trevligt, trevligt och härliga bilder =)

Postat av: barajagjohanna

Fröken Gästrikland: Haha!



Kung Kenta: På den sista bilden? ;)



Camilla: Tack. :)

2009-04-06 @ 00:18:36
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback