I väntan på bröllopsinbjudan

I går sprang jag på en fantastisk klänning. Bandeaumodell. Turkos. Svarta blommor i kjolen. Sidenband i midjan. Satt som en smäck (när jag hittar rätt bh) och jag tänkte sittning i höst och eventuella bröllop och jag slog till.

Sådant här gör jag aldrig. Inte med en klänning som är för fin för att ha till vardags. Inte med en klänning som jag inte ser särskilt många användningstillfällen för. Men den passar ypperligt att ha på bröllop. Så nu väntar jag bara på en inbjudan till någons bröllopsfest, så att jag får använda klänningen och slippa ångesten över pengarna som lämnat mitt konto.


Kommentarer
Postat av: Minna

Bild? :D

Postat av: barajagjohanna

Minna: Den finns på den här länken: http://www.janenorman.co.uk/fcp/product/buy-fashion-look-fabulous/gorgeous-&-glamorous/floral-border-pleat-prom-dress/6228?colour=blue Jag tycker dock inte att den gör sig helt rättvis. Klänningen ser striktare ut på bilden än vad den gör i verkligheten, och något svart tyll längst ner i kjolen finns inte på bilden.

2009-08-05 @ 16:25:57
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback