Dumma förkylning


Jag är nära på att överraska sovande T med en repris på vår måndagsfrukost - te och nybakade scones. Men jag vet inte om jag orkar. Det är andra natten i rad som jag sover dåligt. Hjärnan känns igentäppt och jag kan inte andas genom den snoriga näsan. När jag istället andas genom munnen blir jag så torr i käften att jag vaknar av törst istället för andnöd. Dumma förkylning. Jag som skulle komma igång och träna så fort jag kom till Sundsvall...

(Äh, scones lägger sig ändå bara som en degklump i magen.)

Kommentarer
Postat av: clara

heej klickade runt lite och hamnade här :b

vad hungrig jag blev när jag såg sconesen!

och stackars dej! täppt i näsan när man ska sova är ju inte det roligaste på planeten!



krya på dejj!

Postat av: Veronika

Jag tänker på dig. Kram.

2009-08-28 @ 09:44:03
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Fröken Siljans Grandmother

Krya på dej och sköt om dej!

2009-08-28 @ 10:53:22
Postat av: Camilla

Hoppas du fick i dig lite scones. Det är ju så gott! Dumma förkylning, använder du en sån bihåleskölning till näsan eller nässpray? För det är super annars och rensar ut de mesta. Påminner om näsdroppar men mycket effektivare. Jag väntar bara på att mitt ska komma, brukar alltid bli sjuk nu vid denna tiden ... Brr

2009-08-28 @ 16:35:45
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback