Bonne année de Paris

Årskrönika? Nej, inte den här gången. Visserligen har jag skrivit en, men jag har ju kört konceptet ett par gånger tidigare och den här gången kändes det helt enkelt inte roligt.

Istället kan jag enkelt sammanfatta 2009 som ett omtumlande, svängigt och utvecklande år.
Det blev första året för mig i tvåsamhet. Också första året där jag fick testa att vara reporter på riktigt. Och första, och förhoppningsvis sista året, jag fick känna på hur det är att gå in i en vägg och sedan försöka ta sig tillbaka... Kämpigt är ordet, men vid årets slut är jag på god väg.

                                  *       *       *

Vi på bilden har just ätit en fantastisk italiensk middag på en restaurang i Bercy Village. Nu ligger vi med paltkoma på hotellet och tar igen oss lite innan det nya året ska firas in på Champs-Élysées.

GOTT NYTT 2010 önskar barajagjohanna i Paris



Kommentarer
Postat av: Veronika

Gott nytt år önskas dig också. Hoppas ditt 2010 fylls till bredden av glädje.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback