Lycklig och förvånad

För ett och ett halvt år sedan skulle jag aldrig i hela mitt liv kunna se mig själv där jag är nu. På väg mot praktik som journalist i Stockholm hade jag för det första aldrig kunnat tro. Och framförallt det här med att ha pojkvän - och att bli sambo! Inte en chans. Det fanns inte på kartan. Inte för att jag inte skulle vilja, utan för att jag är kräsen och jäkligt svårflirtad och alltid har varit singeln personifierad. Hade någon för ett och ett halvt år sedan sagt till mig att »Johanna, den 12 december 2009 kommer du att fira ett år  med din pojkvän, en pojkvän som du är på väg att flytta till Stockholm med», hade jag skrattat. På riktigt. Jag hade skrattat.

Men här är jag: Lycklig och förvånad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är sådant. :) Grattis!

2009-12-11 @ 23:48:09
Postat av: Fröken Lappland

Det är du värd! Hoppas ni har en mysig dag! Och grattis :)

Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Haft en bra helg?:)

kram . ♥

2009-12-13 @ 15:08:41
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: fröken Siljans grandmother

Grattis Joppe!!

2009-12-13 @ 15:50:21
Postat av: Camilla

Fortsätt va förväntad och det bästa är väl att man faktiskt inte vet vad som komma skall. Mycket därför jag själv kämpar vidare och tror på något extra. Jag kan knappt tro att jag och min N firar 10 år till sommaren. Galet. Ta våra på varje minut, tiden SPRINGER bokstavligen iväg :)

2009-12-13 @ 16:58:46
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback