Tio timmar till tenta


Spontanshopping och spontanpizza. Mellan de aktiviteterna har vi repeterat så mycket att vi alldeles nyss sluddrade fram förkortningar och för utomstående obegripliga fraser. »Ja, men det är ju det där med tassarna» och »kan vi krossa epan?» eller »orkar vi gå igenom fofos lips igen?». Hur som helst blir plugg roligare om man är flera. Och tröttare om man väljer pizza till middag...

Tenta klockan åtta på morgonen. Igen. Det är inte okej. Men det bästa är att jag har helledig helg från ungefär klockan tio i morgon. Det känns däremot helt  okej.

Kommentarer
Postat av: Lilo

Hoppas det gick bra för dig!

Postat av: barajagjohanna

Lilo: För första gången i mitt liv kändes det som att det gick riktigt bra! Helt sjukt. Det lönar sig tydligen att vara påläst. ;) (Peppar peppar.) Hur kändes det för dig?

2009-12-11 @ 11:48:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Camilla

Om det är någon gång jag blir sugen på pizza så är det just nu. Kanske tur i oturen att hosjö inte bjuder på några goda pizzor, rent ekonomiskt och för kroppen. MEN, nu jäklar blev jag sugen. Vilken tur att du unnade dig både spontanshopping och spontanpizza, för tentan gick ju hur bra som helst?! Gillar din känsla efteråt ...

2009-12-11 @ 19:40:19
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback