"Äta bör man..."

Om jag inte får mat blir jag inte bara grinig, utan allt  blir skit.

I dag drack jag en kopp te och åt ett par nötter till frukost (d.v.s. jag åt ingen frukost) och det märks. Just nu är jag nämligen inte ett dugg sugen på att åka till Paris, jag vill definitivt inte plugga, jag har mer tentaångest än vanligt, jag känner mig dum och korkad, jag har till och med tänkt tanken att jag kanske borde hoppa av utbildningen, jag har ingen lust att prata med någon - inte ens skicka ett sms. Kort sagt är jag trött på precis allt.

Jag måste se till att få i mig lunch. Nu.

Kommentarer
Postat av: Niklas (fd Hans Ångest)

Det är väl under dylika stämningslägen du betraktar Leksand som något viktigt, framstående och positivt...

2009-01-05 @ 18:13:26
Postat av: Jonna

Du måste VERKLIGEN ha mat! <3

Postat av: Camilla

Tänk vad mycket mat kan påverka en. Nu är du iaf påväg till Paris och förhoppningsvis har både mat och massor med positiva energi att dela.

2009-01-06 @ 16:30:21
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback