Bra söndag är lika med...

...skönt uppvaknande och stor frukost. Långfika med chai latte och vänner i Baristas myssoffa. Promenad i snöfall.



Det var länge sedan jag bodde bland så här mycket snö. Jag älskar att jag får pulsa och att kappan, halsduken, mössan och håret blir vitt. Jag känner till och med för att sätta på mig snowboardkläderna och dra ut och leka i snön. (Jag vet inte varifrån barnasinnet kom...) Det är hög tid för lillebror att komma upp och hälsa på med min bräda, så att jag får åka lite utför.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, det låter så mysigt allt. Själv börjar jag känna att jag inte tycker om vintern igen. Men det beror ju antagligen på att vi inte har någon riktig vinter. Det är bara tö, regn och skit. Blä.



Puss på dej darling!

Postat av: barajagjohanna

Ida: Tö, regn och skit är ingen rolig vinter. Det ska vara massor av snö - då skulle du nog också gilla den. Puss

2009-01-26 @ 08:26:10
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback