Dag 5 på lediga veckan

Jag är hungrig, men har ingen matlust. Jag känner mig nervös och kroppen beter sig precis som om jag skulle på en första dejt, så där att jag är så nervös att jag bara vill vända om, gräva ner mig i sängen och sova bort nervositeten. Men en första dejt är det ju inte riktigt jag ska iväg på... Jag kanske bara har resfeber. Varför jag nu skulle ha det. Nåväl.

Att det fortfarande är färglöst och blött ute spelar ingen roll. Det här är dagen som ska bli den bästa på min lediga vecka. Det är dags att åka mot hufvudstaden.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Den kommer bli bra. Riktigt bra. Njut!

Postat av: barajagjohanna

Camilla: Det blev den. :)

2009-06-13 @ 20:37:56
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback