Det värsta med att jobba 8-17...

...är att man knappt hinner komma hem och äta middag innan man måste lägga sig och sova igen. Inte för att skolan är lättare. Tvärtom, egentligen. Jag har ju varit på skolan från morgon till kväll i sju veckor nu. Några dagar har det varit långt över heltid. Men det har inte känts jättetufft, för jag har ju varit där med mina vänner. Jag har träffat dem på "arbetstid" och inte haft samma behov av det sociala när jag gått hem vid middagstid (eller midnattstid...). Man vänjer sig snabbt vid att plugga, även om tempot är högt och schemat fullspäckat.

Stiga upp strax efter nollsex nollnoll... varje dag... vänjer man sig någonsin vid det?

Kommentarer
Postat av: Fröken Gästrikland

Angie har tre artiklar i tidningen idag, en puff på ettan och har refererats både på lokala TV4 och P4 Gävleborg. Mycket nöjd med första dagen! Hoppas det också går bra för dig idag igen! Puss!

2009-03-17 @ 09:24:36
Postat av: barajagjohanna

Fröken Gästrikland: Så trevligt för dig! Förmiddagen idag var jobbigt pga att folk vägrar vara tillgängliga, men sedan gick det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback