Melo, som vi kallar det

Nu går det att lyssna på Melodifestivalens samtliga 32 bidrag, i och med att alla är spelade.

Den här veckan ska vi ut med tre tidningar, ett radioprogram och ett tv-program. Egentligen hade jag velat göra tv, men med tanke på att jag ska göra min praktik på en tidning, så väljer jag att jobba med tidning för att förbereda mig. Givetvis är jag ansvarig för helgbilagans Melodifesivalsida. Jag börjar känna mig lite som en expert på det här området och brukar ha rätt när jag diskuterar deltävlingarnas utgångar. Finalen är alltid mest svårtippad, men ett expertutlåtande från experten herself kan ni givetvis ändå vänta er någonstans kring den 13-14 mars, innan finalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback