Ojdå.

Efter att jag egentligen slutat fick jag ett intressant mail på jobbmailen. Jag var bara tvungen att ringa. Och vips så hade jag råkat boka in en intervju till imorgon efter lunch - utan att kolla med nyhetschefen om det var okej. Ops. Men det är ju en bra grej. Dessutom vill jag verkligen avsluta min lilla serie jag börjat på - och här fick jag den sista pusselbiten.

Sedan kom jag på att jag har en grej inbokad på förmiddagen imorgon också. Och en på lunchen. Plus att jag har ett porträtt att skriva färdigt. Och inte har jag hunnit göra research på någon av de tre grejerna som jag har inbokade. Oj. Jag ska hinna skriva allt också.

Och imorgon är det sista dagen.

Eh, dags att kvällsjobba lite kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback