Tentapluggvecka startad

Efter förra tentan lovade jag ju mig själv att börja plugga en månad före nästa tenta. Jag höll det - för en månad sedan läste jag tio sidor i en av böckerna.

Nu är det tre dagar kvar till tenta och jag har inte kommit längre än de där tio sidorna.

Men med tanke på att jag veckan som gick spenderade drygt 65 timmar i skolan (jag var där sex-femton timmar varje dag, inklusive lördag och söndag), är det ju inte så konstigt att jag inte hunnit läsa. Men nu, en gång för alla, ska jag efter en heldag i skolan bege mig till tvättstugan för att påbörja tentaplugget.

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Helt plötsligt känns det inte lika lockande att plugga till journalist... Men det blir nog bra i slutändan, det där.

Postat av: barajagjohanna

Cliff Hanger: Som tur är, är det rätt roligt ändå. ;)

2009-03-10 @ 23:30:36
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback