Jag vill till Paris.

Den meningen får mr T höra från mig ganska ofta. Men jag har lite olika versioner av frasen:

Jag vill till London.
Jag vill till Dublin.
Jag vill till Berlin.
Jag vill till Montréal.
Jag vill till New York.
Jag vill till Grekland.

Och så vidare.

Mitt sug efter att resa gör sig uppenbarligen påmint. Jag reste utomlands sex gånger läsåret 07/08:
Tallin - Ayia Napa - London - Paris - London - Redhill/Brighton/London. Jag passade på, för att jag kunde. Kände jag ett plötsligt sug efter Paris, så impulsbokade jag helt enkelt en resa till Paris. Jag var lite galen. Och det är lite svårare nu. Jag visste att den dagen skulle komma - det var ju därför jag passade på. Men det gör inte suget mindre...


Kommentarer
Postat av: Mr T

Jag har inga problem med att hela tiden få höra att du vill dit, det jobbigaste är väl det att du ständigt påminner mig om att jag också vill iväg å resa - trots att tiden inte finns. ;)

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på

500 kr

Postat av: Lisa

Känner igen mig, haha!

2009-05-12 @ 19:09:19
URL: http://lisasbetraktelser.blogspot.com
Postat av: barajagjohanna

Mr T: Jag vet. :P



Lisa: Du gör det va? :)

2009-05-12 @ 23:43:02
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback