Två veckor kvar nu

Helt ärligt, jag tror att det är lite för mycket just nu. Jag är en person som, hur mycket jag än trivs med det jag gör, har ett stort behov att få vara ledig emellanåt. Att få känna  mig ledig. Det har jag inte gjort på länge nu. Och i helgen lär jag bli tvungen att befinna mig i skolan igen.

Hur glad jag än är åt mitt sommarvikariat, så känns det lite tungt att inte få vara ledig längrer än nio dagar efter att skolan slutar. Men de nio dagarna ska jag försöka ta vara på genom att göra så lite som möjligt och ta hand om mig själv. Jag ska träna och jag ska vara lat. Jag kan förhoppningsvis ligga på bryggan hos föräldrarna och läsa i solen. Och jag ska insupa energi från min favoritettåring. Om två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback