Man blir som man umgås

Här sitter jag och självmant  söker på Michael Jackson på Spotify. Herregud, vad händer? Här sitter jag och diggar och sjunger med till Michael Jackson-låtar - jag som aldrig ens har gillat Michael Jackson. Jag har för tusan till och med ogillat honom så länge jag kan minnas! Allra mest ogillar jag hysterin sedan hans död. För numera gillar alla Michael Jackson och människor som aldrig tidigare lyssnat på honom höjer honom plötsligt till skyarna.

Och här sitter jag.

The way you make me feel
You really turn me on
You knock me off of my feet
My lonely days are gone...


Å andra sidan ser mitt Michael Jackson-fan till pojkvän på Grey's Anatomy numera.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Bra där! Man kan alltså lära en gammal hund att sitta ;)

Postat av: Annika

Härligt Joppe, det finns hopp för dig också ;) Då kanske du sällskapar med på bion i morgon? :)

2009-11-11 @ 10:30:45
Postat av: barajagjohanna

Tobbe: Tss.



Annika: Jag skulle faktiskt kunna tänka mig, men jag måste PM-skriva imorgon kväll. :/

2009-11-11 @ 13:25:19
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback