Jag hatar att redigera

Rubriken ljuger nog. För egentligen är jag ganska övertygad om att jag snarare älskar det. Men jag kan ju inte! Eftersom jag inte har gått de frivilliga  redigeringskurserna på kvällarna, har jag har inte de där grundläggande redigeringskunskaperna som jag nu skulle behöva när en obligatorisk  kurs går ut på att redigera. När jag inte har de där grundläggande redigeringskunskaperna är det inte bara svårt att få en snygg tidningsdummy, utan också förbannat svårt att vara nyskapande.

Jag älskar säkert att redigera. Men fan, vad jag hatar att inte kunna!

Kommentarer
Postat av: Ivana

När man inte kan något så kan man alltid trösta sig med att man med all säkerhet kommer lära sig det. Förr eller senare, precis som med allt annat man kan :)

Postat av: barajagjohanna

Ivana: Ja, det förstås... (Kul att du är tillbaka och kommenterar förresten!)

2009-10-27 @ 16:30:46
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback