Barnfotograf är nog inte min grej ändå

Jag försökte ta en bild på småttingarna till sidan med nyfödda i tidningen. Det gick inte fantastiskt. Om inte Victor grinade illa, så blev Oliver suddig och om inte Oliver tittade bort eller blundade, så blev Victor suddig. Dessutom fick Oliver hela tiden leka med min mobil för att över huvud taget sitta på en och samma plats, men detta innebär ju förstås att mobilen är med på var och varannan bild. När Victor till slut öppnade ögonen och vi skulle försöka få Oliver att ha honom i knät, råkade deras huvuden krocka och Victor blev röd i ansiktet och grät en skvätt. När det var över hade Oliver tröttnat på att bli fotograferad. Nej, ingen bild blev jättebra. Men en blev inskickad i alla fall.


Dock inte denna.


Kommentarer
Postat av: lisa

barn är det finaste som finns, det ser man i denna bild. så fullt av kärlek. blir rörd:)

Postat av: barajagjohanna

lisa: Jag håller med.

2009-09-21 @ 11:37:38
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback